BFF

junho 12, 2012





Quem disse que só quem namora comemora o dia dos Namorados está muito enganado!
Olá meu nome é Phillippe e esse ano passei o dia dos namorados com meus dois amores, minha irmã Julie e meu irmão Texas, rimos brincamos,tiramos fotos e acabei postando esse momento com vocês!
 Adoro tirar fotos, ainda mais com esses dois loucos que vivem fazendo palhaçadas "e eu ajudo".


Who said that only those who flirt celebrates Valentine's day is very wrong! Hello my name is Philippe and this year I spent Valentine's Day with my two loves, my sister Julie and brother Texas, laughed, joked, took pictures and ended up posting this moment with you!  I love taking pictures, even with these two crazies who only make a mess, but that's okay, I do it too! =D





You Might Also Like

0 comentários